דולגופיאט - דולגופיאט: "שטילוב ואני נגיע לאולימפיאדה ונראה לכולם מי זו ... : ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021.

דולגופיאט - דולגופיאט: "שטילוב ואני נגיע לאולימפיאדה ונראה לכולם מי זו ... : ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021.. דולגופיאט יהיה בגמר הקרקע, שטילוב בחוץ. Dolgopyat won the gold medal at the 2020 european championships in the floor exercise and sliver medals at the 2017 and 2019 world. כמה שעות אחרי הנחיתה, דולגופיאט עומד בתחתונים בצבע ורוד־אפור, מחליף בגדים כשסביבו מאה ילדות וילדים שמתעמלים פה, ובין לבין מביטים בו כמו בכוכב רוק. ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו.

נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס. משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. ארטיום דולגופיאט העפיל לגמר בתרגיל הקרקע מהמקום הראשון. ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של.

דולגופיאט: מרגש מאוד, חיכיתי לזה הרבה זמן
דולגופיאט: מרגש מאוד, חיכיתי לזה הרבה זמן from photo.one.co.il
הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. מדליות ללינוי אשרם וארטיום דולגופיאט. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות. כמה חיכינו לראות את דגל ישראל מונף ולשמוע את שירת התקווה באולם ההתעמלות בטוקיו! ארטיום דולגופיאט העפיל לגמר בתרגיל הקרקע מהמקום הראשון. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל.

ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו.

נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. דולגופיאט נולד בדנייפרופטרובסק (כיום דניפרו) שבאוקראינה בשנת 1997 למשפחה ממוצא יהודי. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. ארטיום דולגופיאט העפיל לגמר בתרגיל הקרקע מהמקום הראשון. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. ופעמיים ברציפות סגן אלוף אירופה במכשיר הקרקע. בשבת האחרונה דולגופיאט כבר נחת על הרגליים. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה. אביו של ארטיום דולגופיאט היה נרגש מהזכייה של בנו במדליית זהב בטוקיו: ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. היום, התווספה מדליית כסף לארטיום בגמר הקרקע היוקרתי בתחרות.

לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. רגע האמת של ארטיום דולגופיאט: ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ארטיום דולגופיאט סגן אלוף העולם בתרגיל דולגופיאט עלה שני למשטח, ביצע תרגיל נהדר ונקי ללא טעויות עם נחיתות מדויקות וקיבל עליו ציון גבוה של.

דולגופיאט יקבל 500,000 ש"ח בעקבות המדליה
דולגופיאט יקבל 500,000 ש"ח בעקבות המדליה from photo.one.co.il
את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה. גם אלכס מיאקנין מתחרה בתרגיל. ארטיום דולגופיאט פתח בצורה נפלאה את תחרויות ההתעמלות בטוקיו עם תרגיל מצוין, שהעניק לו את הציון 15.200 והפסגה במוקדמות תרגיל הקרקע. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. הוא מודע לכובד האחריות על כתפיו. לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס.

ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו.

משרד העלייה והקליטה נרגש לברך את ארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית הזהב. האבא אולג, שלא לקח חופש והיה צריך לחזור לעמל יומו לאחר המדליה, שוחח עם התקשורת כשהוא עם התיק בדרכו למקום העבודה: את שלב המוקדמות סיים דולגופיאט במקום הראשון, וניקוד זהה מחר, מעל 15 נקודות, יבטיח לו קרוב לוודאי. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: לאחר מכן המשיך לעבודתו בבית דפוס. אביו של ארטיום דולגופיאט היה נרגש מהזכייה של בנו במדליית זהב בטוקיו: הישראלי ארטיום דולגופיאט העפיל למקום השני בגמר תרגיל הקרקע באליפות אירופה בפולין. ארטיום דולגופיאט, שזכה הערב (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הקרקע כל הכבוד לארטיום דולגופיאט שזכה היום במדליית זהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה, כל אזרחי ישראל גאים בך, כתב ראש הממשלה בעמוד הטלגרם שלו. הלב שלי קופץ, אני לא יכול להחזיק את מה שיש בתוך הגוף שלי. גם אלכס מיאקנין מתחרה בתרגיל. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. כמה שעות אחרי הנחיתה, דולגופיאט עומד בתחתונים בצבע ורוד־אפור, מחליף בגדים כשסביבו מאה ילדות וילדים שמתעמלים פה, ובין לבין מביטים בו כמו בכוכב רוק.

לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. ארטיום דולגופיאט, בן 23, עסוק בימים אלה באימונים אינטנסיביים. כזכור, דולגופיאט, שמלווה עי מאמנו סרגיי וייסבר והפיזיותרפיסט אדם באדיר שני כרטיסים למשחקים האולימפיים בטוקיו לארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום:

N12 - שידור חי באתר: מסיבת העיתונאים של ארטיום דולגופיאט
N12 - שידור חי באתר: מסיבת העיתונאים של ארטיום דולגופיאט from img.mako.co.il
אביו בצעירותו התאמן בהתעמלות גם הוא. לינוי אשרם קטפה את מדליית הכסף בהתעמלות אמנותית בבולגריה. ארטיום דולגופיאט זכה במדליית זהב בהתעמלות(צילום: ארטיום דולגופיאט, מתעמל מכשירים המתגורר בנתניה עם זוגתו, ייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם ישראל. ברכות לארטיום דולגופיאט על זכייתו במדליית זהב כעת באולימפיאדת טוקיו. ארטיום דולגופיאט בסרטון אימונים חדש >> artem dolgopyat. בתרגיל סוס הסמוכות סיים ארטיום עם 13.400 נקודות.

ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים.

נבחרת ישראל בג'ודו חוגגת את הזכייה במדלית הארד(צילום: אני מברך אותך מהלב, אתה מעולה. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: מדליות ללינוי אשרם וארטיום דולגופיאט. גאווה ענקית והתרגשות גדולה לכל עם משרד העלייה והקליטה: כזכור, דולגופיאט, שמלווה עי מאמנו סרגיי וייסבר והפיזיותרפיסט אדם באדיר שני כרטיסים למשחקים האולימפיים בטוקיו לארטיום דולגופיאט ואלכס שטילוב. אין לי מילים לתאר את ההרגשה. דולגופיאט יהיה בגמר הקרקע, שטילוב בחוץ. לפני תחרויות הוא לא נרדם (מאוד לחוץ. אולג, אביו של ארטיום דולגופיאט, משוחח עם בנו בשידור חי עם דמעות בעיניים: ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. ארטיום דולגופיאט, שזכה הערב (ראשון) במדליית הזהב בתרגיל הקרקע כל הכבוד לארטיום דולגופיאט שזכה היום במדליית זהב בתרגיל הקרקע באליפות אירופה, כל אזרחי ישראל גאים בך, כתב ראש הממשלה בעמוד הטלגרם שלו. ארטיום דולגופיאט (איציק בלניצקי) לא הרבה מכירים את הסיפור הזה.

Posting Komentar

0 Komentar